|
Author |
Message |
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Dziś przeprowadzono stream, w którym pokazano nowości patcha 41:
|
Wed May 18, 2016 10:17 pm |
|
|
Xevelos
Joined: Fri Feb 13, 2015 4:40 pm Posts: 8 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Typowe dla ruskich. Liczyłem że pokażą wszystkie nowe skille jakie zostaną wprowadzone do gry, a tymczasem przez 3 godziny gadali, pokazali 1 skill sapera, gadali, pokazali nowe ubranka, gadali, otwierali skrzynki, dalej nie wiem ale pewnie tez gadali. Czy to dla rusków na serio takie trudne aby pokazać jakieś istotne zmiany bez zbędnej paplaniny (i wogule pokazać)?
_________________ <Kowabunga> Xevelos Kecay _Ryuzaki_ SorryForTheMess TypowyZdzich Disase Esasid
|
Sat May 21, 2016 1:22 pm |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Przez najbliższe 2 tygodnie pakiet VIP będzie kosztował o połowę taniej.
|
Fri May 27, 2016 8:16 am |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Dodatkowe informacje do wczorajszej aktualizacji:
- Minimalna efektywność potrzebna do dołączenia do rozgrywki na mapie "Silnik, który może" wynosi 1500.
- Zmniejszono zakres przeciwników dla postaci z niską i średnią efektywnością.
|
Sat May 28, 2016 1:30 pm |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Na czas wakacji Złota i Srebrna Liga zostają zawieszone. następne turnieje ligowe - 4 września.
Wakacyjne turnieje czwartkowe:
Fabulous Five Tournament I - 5vs5 - 9 czerwca Fabulous Five Tournament II - 5vs5 - 16 czerwca Fabulous Five Tournament III - 5vs5 - 30 czerwca Fabulous Five Tournament IV - 5vs5 - 7 lipca Fabulous Five Tournament V - 5vs5 - 21 lipca Fabulous Five Tournament VI - 5vs5 - 28 lipca Fabulous Five Tournament VII - 5vs5 - 11 sierpnia Fabulous Five Tournament VIII - 5vs5 - 18 sierpnia
The Notorious Eight Tournament I - 8vs8 - 23 czerwca The Notorious Eight Tournament II - 8vs8 - 14 lipca The Notorious Eight Tournament III - 8vs8 - 4 sierpnia The Notorious Eight Tournament IV - 8vs8 - 25 sierpnia
Nagrody we wszystkich turniejach: 1st = 4000, 2nd = 2000, 3th-4th = 1000
|
Mon May 30, 2016 6:45 pm |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Dzisiejsza aktualizacja wprowadza zmiany w balansie trudności PvE.
|
Tue May 31, 2016 7:30 am |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Patch 40.20:
- Zmieniono przeliczniki efektywności - teraz ekwipunek, amulety, runy i aktualizacje mają większy wpływ na efektywność.
- Minimalny wzrost efektywności po awansie na nowy poziom został zmieniony.
- O 11,5% zmniejszono doświadczenie paladynów otrzymywane za zdolność Przywrócenie.
- O 14% zmniejszono doświadczenie paladynów otrzymywane za proszek zdrowienia i proszek many.
- O 4% zmniejszono doświadczenie otrzymywane przez Lodowe wiedźmy za użycie zdolności mrożenia.
- O 8% zmniejszono doświadczenie otrzymywane przez Lodowe wiedźmy za użycie zdolności natychmiastowego zamrożenia.
- O 20% zwiększono doświadczenie otrzymywane przez inkwizytorów za użycie klatki.
W związku z powyższym efektywność postaci została na nowo przeliczona.
|
Wed Jun 01, 2016 7:15 pm |
|
|
Icelicia
Joined: Fri Jun 20, 2014 9:54 pm Posts: 65
|
Re: Informacje o grze
|
Fri Jun 10, 2016 9:25 am |
|
|
Karenira
Moderator
Joined: Mon Jun 03, 2013 11:44 pm Posts: 657 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Zmiany w patchu 41:
- Mana i energia zostały połączone w jeden wspólny współczynnik o nazwie energia.
- Energia jest zużywana, kiedy używasz czarów lub zdolności.
- Runy powietrza teraz dodają energię.
- Runy ziemi zwiększają ilość woli oraz regenerację.
- Przerobiono wszystkie zdolności zasilane maną - teraz są zasilane energią.
- Niebieski eliksir przywraca energię.
- Żółty eliksir dodaje 5 punktów woli.
- Zmieniono działanie zdolności opartych na manie - kiedy się kończą, automatycznie przełączają się na broń.
- Dodano możliwość blokowania ataków dystansowych.
- Wprowadzono możliwosć wyłaczenia powiadomień głosowych podczas bitwy.
- Wprowadzono cooldown dla emotek.
- Broń i banery bohaterów znikają po 15 sekundach od śmierci postaci, a nie po 30 jak dotychczas.
- Gracze nie będą otrzymywać zaproszeń do klanów i grup od osób znajdujących się na liście ignorowanych.
- Zawiadomienie o zaproszeniu do grupy zostanie wyświetlone na czacie systemowym.
- Wprowadzono szybsze odradzanie postaci po zdobyciu punktu kontrolnego na mapach typu oblężenie.
- Dodano paski zdrowia: żółte dla konstrukcji, czerwone dla postaci.
- Dodano możliwość skasowania wszystkich dotychczasowych ulepszeń z przedmiotów.
- Zmieniono system grup: różnica poziomów między graczami w grupie nie może być większa niż 5 poziomów.
- Wszystkie pliki konfiguracyjne zostały zaszyfrowane i przepakowane, aby uniemożliwić graczom korzystanie z własnych plików .cfg.
Zmiany na mapach:
- Dodano nową mapę PvP - "Żelazny szlak".
- Twierdza kanibali: zmieniono lokalizację skrzynek potrzebnych do budowy nowych punktów odradzania.
- Czas potrzebny na odbudowę zniszczonego punktu odradzania został zmniejszony ze 120 do 60 sekund.
- Elfia przystań: pszczoły nie zabijają postaci z 1 punktem wytrzymałości. Inkwizytor wchodząc do niewidzialności traci przyspieszenie spowodowane pszczołami.
- Zablokowano wiele miejsc, w których postacie mogły utknąć.
- Zmniejszono obrażenia zadawane działem na Cytadeli Alchemików.
Zmiany w zdolnościach:
- Zmieniono zasadę działania wskaźnika ataków dystansowych - na końcu paraboli pojawia się sfera pokazująca zasięg działania zdolności.
- Parabola celowania dla umiejętności dystansowych została usunięta (ale sam zasięg pozostał).
- Zmieniono wymaganą liczbę odblokowanych umiejętności, które były wymagane do odblokowywania innych umiejętności.
- Zmniejszono prędkość naliczania punktów klasowych dla Sióstr Ognia i Paladynów.
Berserker:
- Dodano pasywna zdolność "Zielony szał" (+10% do prędkości ataku).
- Zdolność "Wściekłość" została zastąpiona "Szałem bitewnym", który przywraca trochę zdrowia.
- Zdolność "Podsępne uderzenie" przywraca 50 punktów energii i przez króki czas uniemożliwia ofierze bieganie.
- Zmieniono koszt "Wojennego wiru" - teraz kosztuje 50 punktów woli.
- "Szał berserkera" będzie miał teraz dwie ikony - pierwszą wskazującą ile czasu zostało do aktywacji efektu pozwalajacego wbijać kolejne poziomy i drugą pokazującą ilość juz wbitych poziomów umiejętności.
Tank:
- Liczbę poziomów umiejetności "Odbicie obrażeń" zmniejszono z 3 do 2.
- Liczbę poziomów umiejętności "Łańcuch" zmniejszono z 3 do 2.
- Zmieniono mechanikę działania "Magicznej tarczy" - obecnie zużywa energię w zależności od ilości powstrzymanych obrażeń.
- Zmniejszono do trzech liczbę poziomów umiejetności "Magiczna tarcza".
- Zbalansowano ekwipunek tanka w taki sposób, aby jego maksymalna biegłość wynosiła - jak u innych postaci - około 7751 punktów.
- Cooldown tankowego "Łańcucha" został zwiększony z 5 do 10 sekund.
Paladyn:
- Usunięto pasywną umiejetność leczenia - teraz Paladyn może leczyć bez niej.
- Zwiększono liczbę poziomów pierścienia niewrażliwości z 2 do 3.
- Zdolność "Siedmiomilowe buty" usuwa wszystkie efekty spowalniajace: "Grawitacji", "Podstępnego uderzenia", "Kajdan".
- Zdolność "Wskrzeszenie" działa także na sojuszników rozbitych po zamrożeniu i na 1 sekundę po wskrzeszeniu daje odporność na wrogie czary kontrolne.
- Zmieniono koszt "Kręgu nieśmiertelności" z 60 do 50 punktów klasowych.
- Oczyszczenie: koszt umiejętnosci wynosi teraz 20 punktów woli. Podczas kastowania daje postaci odporność na wrogie czary kontrolne przez 0,25 sekundy.
- "Siedmiomilowe buty" dają teraz doświadczenie paladynowi, jeśli wspomagana postać zabije wroga.
Inkwizytor:
- Zmieniono mechanizm "Plagi" - czar będzie nieosiągalny przed uzyskaniem 1 punktu doświadczenia.
- W czasie ukrycia zwiększa się ilość odzyskiwanej energii.
- W czasie ukrycia nie działają na inkwizytora pozytywne buffy.
- Kajdany mogą być blokowane.
- Cooldown "Plagi" został zwiększony do 30 sekund.
Saper:
- Totemy będą posiadały nowy tryb - wykrywania wrogich inkwizytorów w ukryciu.
- Dodano nową zdolność: Krasnoludzkie przemieszczenie.
- Dodano nową zdolność: Kopuła ochronna - czas jej działania to 25 sekund.
- Młot pneumatyczny działa teraz przez 30 sekund (jego punkty wytrzymałości wzrosły trzykrotnie).
- Dodano umiejętność "Łowca nagród" dla sapera.
- Młot parowy będzie działał tylko przez 35 sekund. Czas jego wznoszenia i punkty wytrzymałości zwiększono.
- Zwiększono cooldown granatu błyskowego z 20 do 30 sekund.
- Zmieniono mechanikę naliczania punktów klasowych za użycie teleportu - tak, aby saperzy nie mieli powodu umieszczania wlotu i wylotu teleportu koło siebie.
- Podczas budowy obiektu na polu bitwy widać jego zasięg.
Kanonier:
- Dodano nową zdolność: Krasnoludzkie przemieszczenie.
- Zmieniono przegrzewanie się dział.
- Zmieniono zdolność chłodzenia luf.
- Czas działania golema naprawczego wynosi 10 sekund (ale jego efektywność wzrosła dwukrotnie).
- Czas działania granatu łańcuchowego został zredukowany z 10 do 7 sekund.
- Usprawniono mechanizm celowania podczas korzystania z umiejętności "wymiana luf".
- Zasięg granatu łańcuchowego został zmniejszony z 9 do 8 metrów.
Siostra Ognia:
- Zmieniono zdolność "Magiczna cisza" - teraz rzucana jest na siebie i przywraca energię.
- Dodano efekt wtórny do Klątwy ognia - oznacza to, że po eksplozji klątwy, nakłada ona na kolejne postacie wtórną klątwę, która zwiększa zadawane obrażenia.
- Zmieniono zdolność ochrony przed lodem - 50% obrażeń nie jest przez nią blokowanych.
- "Kula ognia" po trafieniu przywraca teraz połowę zużytej na nią energii.
- "Kula ognia" zadaje teraz 10% obrażeń mniej.
- Zdolność "Magiczna cisza" został zastąpiony "Drugim oddechem". Dla sióstr ognia kosztuje on 5 punktów klasowych z cooldownem 15 sekund, a dla lodowych wiedźm 3 punkty klasowe z cooldownem 25 sekund.
- Siła bloku Siostry ognia została zwiększona z 50 do 60%.
- Ilość energii dodawanej przez "Medytację" została zwiększona z 15 do 20 punktów.
Lodowa Wiedźma:
- Zmieniono "Krzyk syreny" - przez pół sekundy wszyscy wrogowie w zasiegu są ogłuszeni.
- Zdolność "Lodowego sopla" zadaje teraz 10% mniej obrażeń.
- Zamrożenie kosztuje 20 punktów energii. Efekt zamrożenia utrzymuje się przez 6 sekund.
- "Magiczna cisza" została zastąpiona zdolnością "Drugi oddech", która zużywa punkty woli i przywraca 50 + 50% maksymalnej wartości energii.
Poprawki:
- Dodano autokorektę.
- Zmieniono mechanizm użycia podkowy szczęścia - teraz podkowa jest obiektem konsumowalnym i zużywa ją każde ulepszenie dokonane, gdy znajduje się ona w odpowiednim slocie.
Skrzynie:
- Czapki zostały usunięte ze sklepu i dodane do skrzyń.
- Sklep zyskał nową sekcję na skrzynie, klucze i breloki.
- Wprowadzono nowy typ obiektu - skrzynię, z któej mozna uzyskać różne przedmioty i niestandardowe elementy wyposażenia. Są trzy rodzaje skrzyń: zwykłe, rzadkie i kostiumowe (także 3 rodzaje). Do otwarcia wymagają kluczy.
- W ekwipunku pojawiła się nowa sekcja dla skrzyń i kluczy.
- W produkcji: po meczu gracze będą otrzymywać skrzynie i klucze do zwykłych skrzyń.
- Dodano zestawy kostiumów: "Łowcy czarownic", "Wolni inżynierowie", "Braterstwo mórz".
- Wprowadzono blokadę przycisku "Graj" dla graczy, którzy opuszczają mecze. Im częściej gracz dezerteruje, tym dłużej musi czekać na zdjęcie blokady.
- Dodano nowy zasób - esencję chaosu - z któej można tworzyć skrzynie.
- Dodano możliwość przetwarzania zasobów na esencję chaosu.
- Dodano niestandardowe trofea, bronie, stroje, bannery oraz emblematy.
- Postacie do 5 poziomu graja teraz na lokacjach treningowych przeciwko sztucznej inteligencji. Dodano opcję właczania i wyłaczania streamingu tekstur.
- Dodano skutki urazów: kiedy postać otrzyma obrażenia do poziomu, w którym zaczyna utykać, ekran ciemnieje, oraz staje się białawy. Efekty te można wyłączać w opcjach gry.
- Dodano przełączalne wskazówki, które wyjaśniają, dlaczego dana czynność nie moze być wykonana, czy zdolność użyta.
- Zmieniono kąt kamery podczas użycia zdolności "Wymiana luf"
- Pamięć zakolejkowanych umiejętności zostaje zredukowana do 2 sekund.
- Zmieniono parametry wielu umiejętności.
- Pasek energii i jej efekty mają teraz fioletowy kolor.
- Przeniesiono pasek nieużywanych umiejętności.
- Dodano opcję blokowania zaproszeń do klanów, grup, znajomych.
- Animacja tworzenia przedmiotu może być pominięta przyciskiem Enter lub Escape.
- Każde wyskakujące okno może być teraz zamknięte poprzez kliknięcie poza jego obszarem.
- Dodano opcję dostosowania czułości myszy.
Poprawki błędów:
- Teraz nieodwoływalne umiejetności naprawdę nie mogą zostać odwołane.
- Postać podczas używania umiejętności tratowania jest już wyświetlana poprawnie.
- Klient gry ładuje się szybciej.
- Naprawiono błąd, który powodował ożywanie poza mapą w początkowej fazie gry.
- Zmieniono font w tekście informującym o klasie postaci.
- Naprawiono błędy powodujące zawieszanie się klienta gry.
- Łamanie bloku działa teraz także na zamrożone postacie.
- Naprawiono problem nieprawidłowego wyświetlania się liczby kryształów w grze i na stronie WWW.
- Naprawiono błąd zwiazany z krasnoludzkim użyciem śrutu.
- Naprawiono błąd, w którym wybrane umiejętności nie działały.
- Naprawiono błąd spontanicznego przełączania się na tradycyjny wystrzał po użyciu śrutu.
- Naprawiono błąd niewczytujacego się do końca klienta gry po dołączeniu do rozpoczętej bitwy.
- Naprawiono błąd ze znikajacymi konstrukcjami.
- Naprawiono błąd z wyciszaniem innych graczy.
- Naprawiono błąd ze zdobywaniem punktów klasowych przed rozpoczęciem bitwy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postać nie otrzymywała punktów klasowych za obijanie berserkera korzystającego z szybkiego uderzenia.
- Naprawiono błąd dołączania gracza do zakończonej już gry.
- Naprawiono błąd kamery w trybie obserwatora.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego łyse postacie traciły swoją fryzurę.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał przechodzenie przez ściany z wykorzystaniem ścianki sapera.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego najemnik nie opuszczał swojego slotu.
Jeśli wystarczy czasu:
- Dodanie nowej mapy PvP - "Skarbiec Kroma".
- Nowe umiejętności.
|
Sat Jun 11, 2016 11:52 am |
|
|
Xylar
Joined: Fri Aug 23, 2013 8:56 pm Posts: 939 Location: Poland
|
Re: Informacje o grze
Kurde, tyle zmian że aż mi sie nie chce czytać. Imho niepotrzebne urozmaicanie jeśli chodzi o wiele podpunktów. Mogliby popracować wreszcie nad reklamą. Ciekawe jeszcze jak działa ta ostatnia/przyszła(?) zmiana z rekonstrukcją bv w kontekście p2w.
|
Sat Jun 11, 2016 2:46 pm |
|
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|
|
|
|