PANZAR Forum http://levallgallery.com/ |
|
Patch 31 – co nowego? http://levallgallery.com/viewtopic.php?f=71&t=10824 |
Page 1 of 3 |
Author: | Karenira [ Thu Aug 29, 2013 4:25 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
Całość brzmi obiecująco, ale nam i tak zależy przede wszystkim na podnisieniu limitu poziomów doświadczenia Zmainy przewidziane na przyszłość też wyglądają nieźle, pytanie tylko czy w przypadku zmiany umiejetności kowalstwa (na inny rodzaj kowalstwa, czy na nowe umiejetności?) będzie możliwosć ponownego wyboru miejetności? I dziłający link do wideo. |
Author: | Fray [ Thu Aug 29, 2013 8:56 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
Podłączam się do poprzednika - czy odzyskamy skill pointy za kowalstwo? Ogólnie całkiem spoko. Czy craftowanie będzie działało niezależnie od rozgrywki, czy na czas tworzenia przedmiotu gracz nie będzie mógł grać? Pozdrawiam, Fray |
Author: | Karenira [ Thu Aug 29, 2013 9:20 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
Rzemiosło działa niezaleznie od gry, co widać na materiale wideo. |
Author: | risu [ Fri Aug 30, 2013 10:39 am ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
Co do punktów: nie mamy jeszcze oficjalnej decyzji, co do kraftu: spokojne można grać w takcie produkcji. |
Author: | Physician [ Sat Aug 31, 2013 3:31 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
System ulepszeń zapowiada się interesująco. Natomiast wymuszanie conajmniej 25-ciu procent doświadczenia nie jest dobrym pomysłem, oto powody. -dużo osób najpierw zbiera surowce na niskim poziomie. -ludzie szybko przejdą na kolejny przedział levelowy i jeszcze szybciej skończą grę - ponieważ później oprócz umiejętności liczy się (nawet bardziej) to ile pieniędzy włoży gracz. Z tego powodu mam masę graczy dodanych do listy przyjaciół którzy skończyli grać na 12 - 14. Oprócz tego gra na wysokim poziomie robi się dużo bardziej skomplikowana. Sam posiadam dwóch paladynów. Jeden high lvl, drugi low lvl. Jeśli kupuję amulety, runki i mikstury to na tym lepszym - i gram komfortowo przeciwko silnym postaciom na poziomie 20. Jednakże wcześniej należy jeszcze kupić pancerze - i tutaj problem dla graczy niechcący płacić - bez tego padają w ułamku sekundy, a zbieranie wystarczająco surowców na wszystkie te rzeczy trwa wieki. Większość z nas wie jak frustrująca jest walka pomiędzy naszą słabą postacią a super koksem. Ci którzy skończą grać, już nigdy nie wrócą do Panzar, gdyż nie będzie miało to sensu. I niech będzie jasne to, że nie uważam iż naciskanie graczy w kierunku płacenia jest czymś nieodpowiednim - w końcu utrzymanie gry kosztuje, jednakże moim zdaniem powinno się też pomyśleć o graczach którzy nie zamierzają płacić, bądź preferują najmniej skomplikowaną rozgrywkę. |
Author: | Delaila [ Tue Sep 03, 2013 2:59 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
"Większość z nas wie jak frustrująca jest walka pomiędzy naszą słabą postacią a super koksem." Jedyne wyjscie zestawienie graczy o podobnym mastery. I patrzac na Rosyjskie filmiki nie podoba mi sie ze na 30 lvl maja wszyscy te same skille(z tej samej klasy postacji). Final jest taki ze wygra ten ktory najwiecej kasy w to wladuje. |
Author: | Karenira [ Tue Sep 03, 2013 3:43 pm ] | |||||||||
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? | |||||||||
Wtedy wszyscy będą inwestować w ilość punktów życia i dzięki temu będa grali ze słabszymi, będąc nie do zabicia Proste metody przydzielania nigdy sie nie sprawdzą, musi być jakiś sensowny algorytm, który pod uwagę weźmie wiele czynników. Mam nadzieję, że nowe rozwiązanie rzemiosła się sprawdzi, co zaskutkuje tym, że więcej osób będzie miało amulety i poziom się wyrówna. |
Author: | Reyon [ Tue Sep 03, 2013 4:12 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
No to niech bierze pod uwagę wszystkie statystyki łącznie ze zdrowiem i mastery Wtedy płacący graliby z innymi płacącymi. Tak byłoby najuczciwiej ale jest to niemożliwe bo uberkoxy nie miałyby wystarczającej przewagi nad tymi co skąpią grosza. Gra musi zarabiać. Takie są brutalne prawa rynku. |
Author: | Karenira [ Tue Sep 03, 2013 5:36 pm ] |
Post subject: | Re: Patch 31 – co nowego? |
Prasktyka nieraz pokazała, że wcale nie trzeba dawać ludziom miażdżacej przewagi, żeby wydawali kasę na grę. Przykładem mogą być indywidualne wzory ubrań czy zbroja dla konia, portrety itp. Oczywiscie nie każdy model biznesowy sprawdzi się wszędzie, ale myślę że zmiany zapowiedziane z łatą 31 to krok w dobrą stronę. Oczywisie jeśli nie przyjdzie nam czekać na nią pół roku... |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |