PANZAR Forum
http://levallgallery.com/

mechanika gry - pytania
http://levallgallery.com/viewtopic.php?f=73&t=13393
Page 1 of 1

Author:  Fovor [ Mon Jan 05, 2015 12:08 am ]
Post subject:  mechanika gry - pytania

Witam,

Zastanawiam się, czy można znaleźć gdzieś jakieś informacje na temat mechaniki gry. Co mnie zastanawia to:
1. Czas odradzania który wg mnie jest totalnie losowy (raz 30 sek, raz 5 sek, innym razem 15 itp.) aby to przewidzieć trzeba być chyba jasnowidzem.
2. Goli ludzie (czyli jak dobrze rozumiem, bez ekwpiunku), najczęściej paladyni którzy potrafią ściągnąć ogra na 1 lub 2 hity (tak wiem, że skill którym uderza się od tyłu daje bardzo duży dmg, ale po co wtedy zbroja itp.?)
3. Zasięg uderzenia. Bywają razy że stojąc przy kolesiu nie trafiam go, a bywają takie że jest ode mnie z 5 metrów a i tak oberwie.
4. Co ma wpływ na szybkość ataków?
5. Budowanie przez krasnali ich urządzeń w np. ścianach?
6. Krasnale z mniejszą biegłością, które zabijają Ogra na 3 hity. Ich Tesle i inne urządzenia, które mają z 10k życia (tu akurat widać ile się za dało, więc można z grubsza policzyć)

Może znajdują się gdzieś jakieś wzory lub chociaż mniej lub bardziej dokładne wyjaśnienia?

Author:  Rin the Hateful [ Mon Jan 05, 2015 8:59 am ]
Post subject:  Re: mechanika gry - pytania

1. Zawsze mi się wydawało że to po prostu mechanika posiłków - co określony, stały czas respawnują się ci którzy już oczekiwali na wskrzeszenie.
2. Nadzy gracze najczęściej chodzą z jakąś bronią wyższych tierów, + mają skille na biegłość, więc ich końcowy damage potrafi być zaskakujący. No i krytyki.
3. Witamy w Panzar :D
4. Amulet, kadzidło paladyna, obydwa szały berserkera i inkwizytora.
5. Zgłoszenie screena lub najlepiej filmu skutkuje banem dla takiego gnoma.
6. Zależy skąd wiesz że mają niską biegłość...

Author:  Bob Mastah [ Mon Jan 05, 2015 11:02 am ]
Post subject:  Re: mechanika gry - pytania

Wszystko jest zależne od biegłości, "hity", pancerze działek, życie tesli itp
Np gdy grasz kannonierem i chcesz obliczyć ile twoja tesla ma życia, patrzysz na podstawowy pancerz w ołtarzu
Wzór na obliczenie praktycznie wszystkiego to
(Podstawowa moc/pancerz podstawowy)*biegłość)/1000
np (1600*6200)/1000= 9920 Czyli przykładowo tyle wali berek z prawego.

Co do ciosów krytycznych, w najbliższym patchu zostaną one usunięte, a amulet na krytyki zostanie zastąpiony amuletem na obniżenie cooldownów od 25%

Jeżeli ktoś by miał wątpliwości biegłość nie wpływa na prędkość ataku.

Pozdrawiam

Author:  Rin the Hateful [ Mon Jan 05, 2015 2:06 pm ]
Post subject:  Re: mechanika gry - pytania

Jak już podajesz wzór to nie pisz
Quote:
(moc/pancerz podstawowy)
bo się ludzie zaczną mylić :p

Author:  Fovor [ Mon Jan 05, 2015 6:00 pm ]
Post subject:  Re: mechanika gry - pytania

Dzięki, mniej lub bardziej wiem już jak to teraz wygląda :)

"6. Zależy skąd wiesz że mają niską biegłość..."
Rin, oczywiście nie chodziło mi o biegłość tylko efektywność (to które widać przy graczach). Niektóre krasnale, z niższą efektywnością potrafią tak szaleć po planszy, że strach się zbliżać :)

Author:  Rin the Hateful [ Mon Jan 05, 2015 6:04 pm ]
Post subject:  Re: mechanika gry - pytania

Eee, efektywność... Efektywność nie działa w tej grze. Proste.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/