PANZAR Forum http://levallgallery.com/ |
|
Model płatności http://levallgallery.com/viewtopic.php?f=74&t=14354 |
Page 1 of 1 |
Author: | Szatko [ Sun Oct 23, 2016 2:41 pm ] |
Post subject: | Model płatności |
Witam, Otóż jestem tutaj z zapytaniem, jaki cel miało dodanie tych amuletów, run, statystyk broni czy zbroi w grze a'la FPS w której mają (podobno) liczyć się umiejętności gracza, a nie czas i pieniądze zużyte na grę? Nie lepiej byłoby dla tej gry iść w kierunku class shootera np. TF2 czy Overwatch + płatne zbroje, emotki, teksty, bronie, które jedynie upiększają wygląd danej klasy? Dobrym rozwiązaniem byłaby też możliwość zmiany klasy podczas gry, aby dostosować się do przeciwników/sojuszników lub sytuacji. np. po jakiego grzyba grać saperem na drugim punkcie gdy respawn point jest tak blisko i teleporter jest praktycznie useless, a paladyn czy freezer, których nie ma w drużynie przydali by się bardziej? Gra ma naprawdę wielki potencjał. Ładnie wygląda, oryginalne klasy postaci, z których każda jest kompletnie inna. Smutno mi gdy widzę takie pustki na forum i w grze, gdzie 95% graczy stanowią Rosjanie, ale cóż. to wszystko ma swoje usprawiedliwienie. Zapraszam do dyskusji |
Author: | Xylar [ Sun Oct 23, 2016 9:00 pm ] |
Post subject: | Re: Model płatności |
Temat poruszany wielokrotnie;) Błędnym pytaniem jest pytanie o cel. Należy zapytać o powód. Powodem jest oczywiście głupota, ignorancja i niereformowalność deweloperów gry. Jeśli chodzi o zmienianie klasy podczas bitwy - imho jest to zły pomysł. W tym temacie "wystarczy" tylko poprawić matchmaking tak, aby właśnie nie było tych braków w klasach "tylko po jednej stronie" albo wynikłych z obecności innych klas (2 gunnerów i 2 siostry ognia vs brak tanka itp.). Gra ma wielki potencjał, każdy się z tym zgadza. Również mi smutno. |
Author: | Szatko [ Mon Oct 24, 2016 2:35 pm ] |
Post subject: | Re: Model płatności |
Jeżeli chodzi o zmianę klas to rzeczywiście gdyby matchmaking poprawili to wszystko by było ok, ale myślę, że dodatkowo sama gra wymagałaby więcej strategii dzięki temu, żeby dla przykładu zgadać się z teamem, że bierzemy takie i takie klasy, ale oczywiście z jakimiś ograniczeniami do powiedzmy 2 takich samych w 1 teamie. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |